جشنواره علم تا عمل پل ارتباطی صنعت و دانشگاه

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی، از برگزاری سومین جشنواره علم تاعمل در هفته دولت خبر داد و گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل پل ارتباطی صنعت و نخبگان است.

برگزارش خبرنگار ما میکائیل جمال پور در روز دوشنبه گفت وگو درجمع خبرنگاران بیان داشت هدف از برگزاری این جشنواره برقراری ارتباطی بین اهل علم و دانش و صنعت و نخبگان کشور بیان کرد و اظهار داشت حمایت های گسترده دولت از پژوهش و پژوهشگران و همچنین مطرح کردن آنها در عرصه های ملی و بین المللی روند پژوهش را به صورت جهشی سرعت بخشیده است.

 وی با بیان این که ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در این جشنواره به صورت متمرکز از طریق سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می شود.

اظهار داشت: این جشنواره صرفاً برای نمایش گذاشتن طرح های برپا نمی شود بلکه منتخبان آن مورد حمایت مادی و معنوی دولت قرار می گیرد.

وی افزود: جشنواره مزبور علاوه بر شناسایی و معرفی طرح ها و دستاوردهای فناورانه و پیشرفته مراکز آموزشی، پژوهشی دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان غیر دولتی اقدام به رتبه بندی این دستاوردها در سطح ملی می کند و به طرح های برتر، تسهیلات در قالب وام های قابل توجه بانکی اعطا می کند.

جعفر شکوریان

مطلب پیشنهادی

شماره ۹۷۳ روزنامه سراسری عجب شیر

شماره ۹۷۲ روزنامه سراسری عجب شیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

http://www.20script.ir